• 15% korting op alles*
  • met code: MAMA15
  • Gratis ketting bij jouw bestelling vanaf 50,-

FAQ

FAQ

Wie is Finaste?

Finaste is een jong sieradenmerk dat wij grootbrengen tot hét merk waar je sieraden shopt die zowel trendy, persoonlijk als betaalbaar zijn. Finaste.nl is de plek waar je jouw sieradencollectie kunt aanvullen met de mooiste items, de hipste accessoires kunt scoren en altijd een origineel cadeautje vindt. FINASTE is betaalbaar & fashionable! Benieuwd wie de FINASTE zijn die dit sieradenmerk runnen? Lees dan ons verhaal op de pagina ‘Over FINASTE’.

Waar staat de naam Finaste voor?
[fi·nas·te (zweeds) - de mooiste] In onze ogen is iedereen de FINASTE. Wie je ook bent, hoe je eruit ziet, waar je vandaan komt of wat jouw stijl is… bij FINASTE ben je altijd op de juiste plek. Lees ons volledige verhaal op de pagina ‘Over FINASTE’.
Welke producten verkoopt Finaste?
Finaste biedt jou unieke sieraden die altijd on-trend zijn en dan ook nog voor een heel fijn prijsje. Je kunt bij FINASTE terecht voor armbanden, oorbellen, kettingen, ringen, enkelbandjes, accessoires, cadeaus en gepersonaliseerde items.
Waar is Finaste te koop?
Onze FINASTE sieraden zijn exclusief verkrijgbaar op www.finaste.nl.
Verkoopt Finaste ook cadeaubonnen?
We verkopen geen cadeaubonnen, maar wel super leuke cadeautjes!
Hoe blijf ik op de hoogte van nieuws over Finaste?

Finaste is toegankelijk, vrouwelijk, stoer en vooral jouw beste vriendin! Geloof ons, daar wil je niets van missen. Blijf altijd op de hoogte van al haar ins & outs op sieradengebied en meld je aan voor de nieuwsbrief. FINASTE zal jou altijd up to date houden over de beste deals, nieuwe collecties, trends en alles wat jij niet mag missen! Tip: volg FINASTE ook op InstagramTikTok en Facebook!

PRODUCTINFORMATIE

Met welke materialen werkt Finaste?
Bijna alle sieraden van Finaste zijn gemaakt van Stainless Steel. Bij ieder sieraad wordt vermeld van welke materialen het item is gemaakt, zodat je het voor de zekerheid nog even na kan lezen. Heb je vragen over de materialen van een specifiek product? Laat het ons gerust weten. We helpen graag!
Ik ben allergisch voor nikkel, kan ik de sieraden van Finaste dragen?
Ja, dat kan zeker! FINASTE verwerkt nooit nikkel in haar sieraden.

ACCOUNT EN LOGIN

Waarom een account maken?
FINASTE maakt het jou graag zo makkelijk mogelijk. Door een account aan te maken wordt het bestellen nóg sneller & gemakkelijker. Daarnaast kun je al jouw eerdere en nieuwe bestellingen eenvoudig bekijken in je account. Wel zo overzichtelijk!
Is het verplicht om een account aan te maken?
Nee hoor! Het is zeker niet verplicht om een account aan te maken. Ook zonder account bestel je jouw favoriete items zonder problemen bij FINASTE.
Ik kan niet inloggen, wat gaat er mis?

Super vervelend dat je problemen ondervindt tijdens het inloggen. Laat het ons even weten via [email protected]. We kijken dan snel met je mee wat er mis gaat.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Ben je jouw wachtwoord vergeten? Je kunt dan de link “wachtwoord vergeten” gebruiken om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Met het nieuwe wachtwoord heb je vervolgens direct weer toegang tot jouw account.

BESTELLEN

Hoe plaats ik een online bestelling bij Finaste?

Op de FINASTE website kun je eindeloos rondneuzen tussen de verschillende categorieën met sieraden en accessoires. De verschillende categorieën zijn bovenin de website te vinden. Iets gevonden waar jouw hartje sneller van gaat kloppen? Wacht niet langer, selecteer jouw favorieten en voeg ze toe aan jouw winkelwagentje. Wanneer je zeker weet dat je klaar bent met winkelen, klik dan op “afrekenen”, volg de instructies en voor je het weet heb je jouw items in huis! Vragen? Stel ze gerust via [email protected]. We helpen graag!

Kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?
Helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling na het plaatsen aan te passen of te annuleren doordat wij bestellingen altijd meteen verwerken.
Hoe kan ik een kortingscode verzilveren?

Heb jij een kortingscode van FINASTE bemachtigd? Vul deze dan tijdens het bestelproces in onder het kopje ‘kortingscode’. Wanneer je een foutmelding krijgt, check dan even of je voldoet aan de voorwaarden van de betreffende kortingscode. Een reden waarom jouw kortingscode niet werkt kan bijvoorbeeld zijn:

✓ Een kortingscode voor FINASTE nooit geldig op afgeprijsde producten, tenzij anders vermeld;

✓ Een kortingscode voor FINASTE is niet geldig in combinatie met andere acties, tenzij anders vermeld;

✓ Een kortingscode kan maar één keer gebruikt worden per klant;

✓ Een kortingscode is verlopen;

✓ Een kortingscode is niet toepasbaar op bepaalde producten. Voldoe je aan alle voorwaarden maar kom je toch niet verder, neem dan even contact op met de FINASTE klantenservice via [email protected].

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Geen probleem! Dit kun je aangeven tijdens het bestelproces. Verwijder het vinkje bij ‘Mijn factuur- en afleveradres zijn hetzelfde’ en vul vervolgens de gegevens van de ontvanger in.
Kan ik mijn bestelling laten inpakken als cadeau?
Je ontvangt alle sieraden altijd in een mooi sieradendoosje van Finaste. Dit doosje is al een feestje om te geven én te krijgen, maar kun je extra feestelijk maken wanneer je het door ons in laat pakken. Geef tijdens het bestellen aan dat je jouw item graag in een cadeauzakje ontvangt en wij zorgen ervoor dat je een cadeautje ontvangt dat meteen klaar is om te geven! Voor €0,75 ontvang je jouw sieraad in een mooie cadeauverpakking!
Ik ondervind problemen met bestellen, wat gaat er mis?

Ai, vervelend dat je problemen ondervindt bij het bestellen op de website. Je kunt bij vragen of opmerkingen altijd contact opnemen met de FINASTE klantenservice via [email protected] of per telefoon op 06 38032964. We kijken graag voor je na wat er misgaat en zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk jouw bestelling kunt plaatsen.

Een item is uitverkocht, komt het nog terug op voorraad?

Nee hè! Altijd vervelend wanneer een product uitverkocht is. No worries. Als een item “out of stock” is, zijn er soms toch nog mogelijkheden om het product te bestellen. Neem voor de mogelijkheden gerust contact op met de FINASTE klantenservice.

Mijn bestelling is verkeerd of beschadigd geleverd. Wat nu?

Allereerst natuurlijk onze excuses daarvoor! Mocht je een verkeerd of beschadigd product hebben ontvangen, stuur dan zo snel mogelijk een bericht aan [email protected]. FINASTE zal er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.